2015. március 22., vasárnap

Küzdelmes vasárnapi match-ezés

Hogy szokták kezdeni, a horgász beszámolókat?
Reggel kinéztem az ablakon és verőfényes napsütés, vagy éppen be volt borulva és stb.
Én még a redőnyt se húztam föl, tudtam, hogy menni akarok ha esik ha fúj, felőlem még röpködhettek volna a mínuszok is. Döntöttem és kész!
Már a hét elején eldöntöttem, hogy vasárnap Maconkára megyek a hármas tóra és akármi lesz csak match botot viszek magammal.
Fölpakoltam és 8 kor már ki is pakoltam a cuccaimat a vízparton, etetőanyag keverés, láda beállít, bot összeszerel, 8:45 had szóljon. Meg ahogy Móricka elképzelte, egész héten jó idő, most meg egy frankó lehűlés, rátette a bélyegét a napra, de ki ha én nem majd megmutatom, kb 20 perc és x dobás után be is jött az etetésre az első dévér. Mondanom sem kell, hogy ketten voltak mellettem egy jobbról egy meg balról akik fenekeztek, gondolom már reggel hattól, hát nem volt túl nagy sikerem náluk.
Pörgősnek koránt sem mondható pecának ígérkezett a nap, de kb 11-ig szórakoztató volt még így is, hogy lassan, de jött a hal.
Aztán föltámadt a szél, innentől kezdve inkább a hal fogott meg engem mint én őt ( őket ), viszont ennek a technikának még mindig adott halat, a fenekezős kollégáknak még ekkor sem kapkodták a botjaikat. Miután a szél alább hagyott természetesen utána kellett mennem az etetésemnek, a sodrás kb 10 métert lejjebb vitte. Sebaj ott is megpróbáljuk, láss csodát megjött a nap első kárásza, boldogság öröm, ahol egy van ott lesz kettő is sőt több. Újult erővel vettem magam a pecába, hátha még egy ponty is a horogra akad, na az nem de egy termetes sneci megmozgatta a 12 grammos úszót így Ő is bekerült a fotóalbumba.
Ekkor már fogyóban volt a 4kg etető anyag, a halak kapó kedve a kicsiről a nagyon kicsire csökkent ami azt jelentette, hogy a három szem csontit kettőre kellett csökkenteni.  (Ja igen csonti, ez volt a harmadik vasárnap, hogy ezen a vízen horgásztam az idén, ami feltűnt, hogy csak és kizárólag azt a csalit húzták el a halak amin volt legalább egy piros színű csonti, ez a mi nap sem történt másként. Ezt csak érdekesség ként jegyeztem meg.) Ránéztem az órámra 14:45 még egy utolsó hal belefér, aztán pakolás és spuri haza kajolni. Szinte mint a mesében 14:50-kor becsengetett egy újabb dévér Ő is mint a többi szereplő ( összesen 16 ebből két kárász egy sneci és az utolsóval együtt 13 dévér ) visszanyerte szabadságát, hogy legközelebb Te is aki olvastad soraimat meg tudd Őket fogni





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése